Poyrazdemir2 ben direk acilen götürdüm bundan 2 hafta önce doktor bir sıkıntı yok dedi ateş kusma olur 6 7 yi geçer o zaman getir dedi kulağına falan da baktırdım sorun yoktu ama bende çok yeşillik tüketiyorum bu aralar yemiyorum sarı ve bir memeyi tam emzirmedigim onsut son süt dengesini saglamadıgım için de oldu sanırım şimdi bıraktıgı memeyi bir sonraki emzirişimde devam ettiriyorum benim de ikinci birinci cocugumda yoktu ama bende endişelenmiştim