aleynaa34 buzluğa koyduğunuz sütü dışarıda değil de buzdolabında eritirseniz vitaminleri mineralleri daha az gider. Önerilen o. Buzdolabında eridikten sonra kaynamış suyu bir kaba koyup o kabın içine biberona koyduğunuz sütü oturtup öyle ısıtabilirsiniz. Bileğinize bir damla damlatıp ısısını kontrol edersiniz. Ben yenidoğan döneminde bir kez biberonla vermiştim sorun yaşamadım ama 3 aylıkken bir gün boyunca ben yanında olamadığım için mecburiyetten tüm gün biberon aldı sonrasında 3-4 gün meme reddi oldu çok zorlandım. Çok şükür geçti çok uzamadan. Nadiren biberonla verecekseniz çok sorun olacağını sanmıyorum ama üst üste sık sık verirseniz benimki gibi sıkıntı da yaşayabilirsiniz. Tabi her bebek bir değil.
Meme reddinden sonra ben biberon vermek zorunda kaldığımda artık önce biberonu eğimli tutup bi kaç kez boş emdirtiyorum. Sonra yavaş yavaş içerken arada yine eğimini değiştirerek boş çektirtiyorum gerçek memede emermiş gibi yaptırtıyorum meme reddi olmasın diye