aleynaa34 cok lazim degilse sagima gerek yok hem bebegin çektiğinden daha az sut çıkıyor hem meme ucu tahris oluyor.
1.Süt yeni sağılmışsa
-Oda sicakliği 25′C de veya daha soğuk oda sıcaklığında 4 saate kadar
-Buzdolabinda 4′C de 4 güne kadar
-Dondurucuda -18′C ve daha düşük sıcaklıklarda 6 aya kadar kullanmak en iyisi, 12 aya kadar kabul edilebilir
2.Dondurulup çözünmüşse
-25 derece oda sıcaklığında ya da daha soguk odada 4 saat
- -4′C ve daha soğuk buzdolabında 1 gün (24saat) kadar kullanılabilir
-Dondurulup çözünen sütü asla yeniden dondurmayin!
3.Bebeği besledikten sonra artan sütler için;
-2 saat içinde tüketilmeli. Yeniden buzdolabına ya da buzluğa koyulmaz!