asligdr evet kiranız baya uygun ama olabilir yani bu devirde 3 4 bin para değil gözünü açıp kapatırken gidiyor o para. Bu devirde kenara para atabilmek için bi 50 60 bin almak lazım ki, kenara göze değer bir para atılabilsin 🌸 geçen yıl benim eşim asgari 11 ken 32 alıyordu kiramız 9 bindi biz dışarı çıkan dışardan yemek yiyen insanlar değildik zaten. Senede 2 kere kendime kıyafet alırdım buzdolabımızda çoğu zaman her şey eksik olurdu ama biz o parayı yetiremezdik yani. Yine eksiye düşerdik çünkü her ay bi şey çıkardı
Yok araba arıza çıkarırdı yok hastane postane işimiz olurdu derken hep ekside olurduk. Bilmiyorum belki de o dönem eşimin çalıştığı yer bereketsizdi biz o paranın hiç hayrını göremedik. İnanın şuan bir markete girip çıkmak en az 1000 tl. Çok zor geçinmek 🌸