Eşiniz bişey alırken hiç fiyatına dikkat etmeden mi aliyo acaba.benim eşim öyledir o yüzden alışverişe hep beni götürür.indirimli ürün almazsak zaten bizde arttiramayiz.bence alışverişe on günde bir gidin onun dışında dışardan harcama yapmayın eşiniz de cebine harçlık alsın faturaları ödesin ona göre kalanını da nakit olarak eve bırakın.biz her ay ödemeleri yapıyoruz,bana harclik veriyor eşim,kendi hesabına ve cebine harçlık bırakıyor.geri kalan parayi da yarım çeyrek biseyler yapıyoruz para olarak kalırsa harcamayalim diye.hesaptaki parayı ekstra giderler için kullanıyorum giyim,gezme,eczane vs. Cebimize aldığımız nakiti de günlük alınan ekmek vs. Biizim maasta sizinki kadar ama mesailer oluyo.kiramiz yok ama mesela şuan 4 buçuk klima taksitii var,her ay mutlaka karta biseyler oluyo araba gideri falan