miray8 be dilekçe yazıp yaptırmıcagımı söledım yanı onlar yazdırdı dilekçe aşı takvımınde olmayan asıyı yaptırmak ıstemedım bır de cok cok onemlı olsaydı eger her saglık ocagı yapardı kafasıyla yaptırmadım aynı ası 12 ayında zaten var ozaman yaptırdım