defneelinaa Yürümeyen çocukla tatil yapması daha kolay. Bebek arabasında oturuyor çünkü. İlk çocuğum 4 yaşında ikincisi 7 aylıktı geçen yaz, 4 yaşında olanın arkasından koşmaktan yorulduk. 7 aylık olan bebek arabasın da uyudu, oturdu, açık hava görünce öyle bakındı etti bir şekilde geçti zaman. Ama yürüyen çocuk daha çok yoruyor tatilde bence.