defneelinaa Ben ilk 7 aylıkken gittim valla çok kolaydı yürümüyor nasılsa oyuncaklarını almıştım yanıma biraz denize sokuyordum sonra üzerini değiştirip oyuncaklarını önüne veriyordum oynuyordu uykusu gelince odada değilsek bebek arabasında uyutuyordum rahat geçmişti 7 saatlik bir araba yolculuğumuz olmuştu küçük olduğu için daha sık uyuyordu araba da