Sensen20 benim kızımda 3 yaşında 1.5 yaş civarı başlamıştık telefondan izletmeye yiyordu herşeyi olmasa da gene iyi yiyordu sonra süre uzamaya başladı bir yemek bir saat sürer mi, sonra dedim olmayacak kelimesi var ama konuşmuyor da 2 aya yakındır izletmiyorum yemek yerken önce yemedi kalktı kaçtı sonra yavaş yavaş bizle oturup biseyler tatmaya başladı bazen yedi bazen çiğneyip çıkarttı şimdi de oyun vs oynarken yediriyorum biraz yiyip bırakıyor hiç zorlamiyorum sen bilirisn diyorum illaki yemeye alisacaklar zamanla