Sensen20 iştahsız bir çocuğum beniöde war telefona hiçbir zaman başvurmadım çünkü sonu yok hep başka şeuelr oyaladım yedirdim 32 aylık artık mama saniyesini pencere önünü balkona nerde canım isterse çekip yalandan günlük konuşmalardan bahsedip yediydym meyvesini bile kitap okuyorum oda yiıor bazen yemiyor biri uğraşmak zor , hiçbir canlı aç durmaz bugün daha ilk gününüz düzelecek tabikide ben ona masallar anlatıyrum şöyle oldu böyle çok zaman suyla oynarken yedirdim öğün atlatmıyşrum uğraşıp duruyorum gergin oluyorum acaba yiyecek mi yedirebişir iyim diye çatala et batırdım büfjn hadi gözlerimi kapattık ağzıma koy diye ama dolu ver diyşrum oda hemen ağzına atıyor zor ama yapacak bi şey yol sabredin