beyazzkuguu bebeğin çok gazlı bebek değil demek ki. Benim sizinki kadar olmasa da bebeğimde öyleydi. Aslında normal olan bu bu devirde bebekler aşırı gazlı olduğu için bana da anormal gelmişti. Herkes a eski bebekler gibi uyuyup duruyor diyordu😂
Hatta görümcemin bebeği aşırı gazlıyıdı asla geceleri uyumazdı. Ben onlara gittiğimde Kızım deliksiz uyuyordu. Sabah sordu hiç sesi gelmedi ağlamadı yol yorgunluğu herhalde dedi bende yoo hep böyle dedim şaştı kaldı😂 tabi şimdi asla uyumaz hep uyanık kalıp yaramazlık yapmak ister. Sen sık sık emdir gündüz özellikle