Kızlar belki saçma gelecek bazılarınıza ama artık korkmaya başladım. Kızım 1 ay 6 günlük ilk günler evet zaten yenidoğandı güzel uyurdu sonradan gazı çıktı gündüzleri eşim işten gelene kadar uyumaz oldu. Kahvaltımı akşam 5 te yaptığımı bilirim neyse gaz damlaları felan derken biraz normale döndü ama yine de gündüz 1 er saat uyur kalkardı 2 3 saat uyanık kalırdı. 2 gündür de full uyuyor ben zorla emzirmeye kaldırıyorum. Gece 7 saate yakın aç kaldı ne yaptıysam uyandıramadım emziremedim. Bezini açtım ayaklarını gıdıkladım burnuyla oynadım öptüm kucağıma aldım ama uykuya yenik düştü yine. Sabah oldu gün içinde yine aynı. Bırakıyorum 3 saat kesintisiz uyuyor geldim yine zorla uyandırdım kendi ağlayarak kalkmıypr hiç. Evet her annenin hayalidir uyuyan bebek ama korkmaya başladım normal mi bu kadar. 16 17 saat uyumaları normal diyor internette ama bilemedim. Çok sessiz sakin. Sadece gece 3 e kadar uyumadı 12 de uyandırdım acaba diyorum gece uykusu alamadığı için mi böyle gündüz çok uyudu diyorum annelik içgüdüsüyle çok tuhaf şeyler düşünmeye başladım sizin bebeklerinizinde bazı günler böylr çok uyuduğu oluyor mu normal mi 🥹