ceriio ya doğduğun il mi çok iyi denk gelmiş canım. Tabi gidin o kadar güzel yerler varken Diyarbakır’da süre dolduysa gerek yok durmaya bence de, bizde koşa kola gidiyoruz mutluyum. Diyarbakır zaten en mutsuz il seçildi ki seni, beni mutlu etsin. bu şehirde ki çoğu kişi mutlu değil. Mecbur geldik şükür gidiyoruz. Yolunuz açık olsun, gittiğin yerlerde güzel haberler al, evladın olsun tadını çıkar inşallah canım🤲🌸💫