azicikgobekatalim ben genelleme yapmadım 5 yıl yaşamam yetti burada, kötü asker polis öğretmen ne demek? Bizim birebir halkla ne gibi bi işimiz olabilir de kötülük yapalım onlara. Üstelik siz burada büyümüşsünüz bu farkı anlamanız bence zor. Bizde 1 yıl uzatma verdik bayıldıgımızdan değildi yani? Lütfen herkesin yasadıgıyla yaşantısıyla fark var. Siz polis asker yakını eşimi siniz bilmiyorum ama nerde hangi toplumda denk gelsem Diyarbakır’da asker ailesi, eşi olduğumuzu öğrenenin suratı anında değişiyor, biz isterdik dışlanmayalım diye he 2000 ki yıllara göre fark var ama o yılları unutmayan iyice zıtlaşan insanlarda var bu şehirde. Herkes için hayırlısı olsun, iyi insanlar çıksın karşımıza inşallah.