Kizlar ana okulu arastirdik. Ozeller 13-18bn arasi degisiyor. Yollamamiz imkansiz. Ven calismiyorum esim calisiyor sadece evde. Kizima bakacak biri olmadigindan usten çıkmıştım.
Devlet anaokulu da bu sene 2019lulari alacagiz siz seneye dedi. Kaldik mi bas basa. Suan yaz park vs cikmamiza ragmen surekli evde sıkılıyor. Elimden de bisey gelmiyo ben de okdr bunaliyorumki. Hem onu mutlu edemiyorum hem kendimi. Yakinlarda oyun grubu arastirdim yok o da yok.
Sizde durum nasil