omerbartu1 selam.
Oğlum neredeyse 9 aylık ben de tadımlar geçtikten sonra yani 7. aydan beri blw yapıyorum.
Eliyle ezecek kadar haşlıyorum ve veriyorum eline. Şeftali muz avakado bunlar haşlanmıyo tabi.
Sebzeleri haşlıyorum omlet yapıyorum mücver, köfte yapıyorum hep eline veriyorum labneyi bile mıncıklayarak yiyor. Kuzu ciğeri bile yuvarlak şekline getirip köfte yapıyorum kendi yiyor. Ayrıca blw kaşıkları alacağım bu hafta bakalım.
Öğürme ,öksürme göz yaşarması oluyor bol bol ama sakince bekliyorum. Zaten bunlar tam tıkanma değil.
Tam tıkanmamın ne demek olduğunu biliyorum o yüzden rahatım.
Ve biz de onunla beraber yiyoruz.