m09 korkunuzu anlıyorum hepimiz aynı korkuları yaşadık, yaşıyoruz ama unutmayın bir şeyden ne kadar çok korkarsanız olma olasalığı artıyor. Ben bu konularda aşırı korkak bir insandım. Kendi tükürüğümde boğulabilen biriyim :) benim korkum bu yüzdendi ama bi video görmüştüm yaşadığı öğürme bile yeme içme kapasitesini arttırıyormuş yani büyük lokmalara alıştırıyor( doğru anlatabildim mi bilemedim) kendim 8 aya kadar korkarak ilerledim yavaş yavaş cesaret edip başladım şimdi ise 11 aylık oldu 8. Aydan beridir kontrollü bir şekilde ekmek, tüm muz, salatalık gibi şeyler eline veriyorum çok şükür bugüne kadar güzel güzel tüketti.