irem066 BerilEce soğuktu ılık degıldı su ondanmı anlamadım tekrarmı götürsem napsaö kızlar dwlı olucam kafayı yemek üzereyim delırecegım resmen
irem066 Melike_ikra enerjık ama su gerdım biraz öne doğru egılmıs egılımcemı ne küsmüş esım dıyor emerjı falan ıyı baya hareketlı gözlerde sıkıntı yok takıp edıyor falan
BerilEce irem066 öyle oluyor malesef bizde de aynıydı eşim sakın ol diyo dueuyordu kızım o düşme korkusuyla 3 gece hep huzursuzdu çok sık uyanmisti
Melike_ikra irem066 bişey olmaz aşkım doktorda bir şey yok demiş üzülme sıkma canını şuan bebişinde iyi çok şükür
irem066 Melike_ikra demı canım kusma sorun olmaz sanırsam enerjısınyerınde yanı uyku saatı gelince huysuzlanıyor
irem066 Tosbikkkk kusma oluyorda fazlasını kusuyor galiba ya gözde kayma falan yok balım 27 saat oldu bugün