Kızlar kustu fışkırır tarzı degıl ama kustu bende korktum götürdüm gözüne baktılar tepkılerıne sıslık kızarıklık varmı ona baktılar bıraey yok dediler ekstra 1 saat daha bekledık duselı 7 saat oluyor zaten eve geldik ınsLlah bırseycık olmaz dua edin olurmu tomografı ıstemedıker sıslık yok çok yüksek yerden düşmemiş dediler