Bende sürekli oluyordum. Sağım yapmama rağmen. Genel cerraha gittim, drenaj uyguladı. Ama rahatlamadim tam. Şimdi elestirecekler uzak dursun. Benim mastıt göğsüm tam bosalamadigi için sürekli tekrarliyordu. En sonunda eşim bir iki defa çekti göğsümu, toprağa tükürüp boşalttı 1-2 gün sonra bir daha asla tekrarlamadi. Çekiş gücü çok onemli. En baba makine bile fayda etmedi