arasbayb bende yeni dogum yaptığım dönemde sık sık oluyordum, dediğiniz gibi hastane bişey yapmıyor o sebeple bende doğal tedaviye yöneldim ve antibiyotik sirke buldum, doğal içeriklerle zencefil soğan sarımsak ev sirkesi gibi doğal malzemelerle yapılan bir karışım, şifahanemBursa sayfasından temin etmiştim bende çok güzel faydası olmuştu dilerseniz araştırın, kullanmanıza sağlık açısından alerji vs yok ise kullananilirsiniz emziren ve hamile anneler için de kullunima uygun çünkü, çok gecmis olsun umarım tekrar etmez