Kahveseveranne dilarakilic ben önce severek söylüyorum yastığını falan düzeltiyorum en son horlamaya devam ederse tekmeleyerek uyandırıp yataktan gönderiyorum
MinikPandam_ dilarakilic bunu ben yazdım sandım. aynı durumdan muzdaribiz valla. Ben salona gönderiyorum artık. çocuğu da uyandiriyor
MinikPandam_ Hdemir1618 kortizonliymus o yalnız. kafadan sürekli kullanılmaması lazım. buradan okuyup kullanmak isteyenler için yazıyorum. dilarakilic
dilarakilic MinikPandam_ evet tahmin ettim ama yazı geçirsek yeter ya 😂 ben bi süre sonra uyuyabiliyorum ama bebiş uyanıyor ve geri uyutması zor oluyor
Hdemir1618 MinikPandam_ emziren anneler bile kullanabiliyor uzman doktor yazmıştı bana yani en rahatlatanı o .
uzumyerkenboguluyodum dilarakilic iyi sen yine dürtüyormuşsun ben tekme atıyorum artık bacım😂😂 geçen gün inan ki bu horlamadan dolayı uyuyamadım Allahtan bebeğimin uykusu biraz ağır horlamaya uyanmıyor bir de sabah söylüyorum yok ben horlamam diyor🤣
hallooo dilarakilic esiniz kac yasinda bi doktor dan duymustum kucuk dilimiz varya yas 30 olunca o asagi dogru sarkip uzuyormus oyuzden yas gittikce horlama vs olabiliyor yada geniz le ilgili bir problemdir
dilarakilic dilarakilic yatak odasına da klima alıyoruz ve odaları yazın da ayırıyoruz kızlar eşimi ikna ettim 😂😂