dilarakilic ay ben de ağlıcam sinirimden. Zaten bebeğim sürekli uyanıyor eşim bir yandan horluyor o horladıkça bebeğim kıpırdanıyor. Ben tüm gece nöbet tutuyorum resmen 🤦🏻♀️ ben hiç uyuyamıyorum. Eskiden sadece sırt üstü yatınca horlardı kafasını azıcık yan çevirirdim biterdi. Şimdi tek bir pozisyon hariç her şekilde horluyor ve sürekli onu dürtmekten yoruldum o da yoruldu. Yatak ayırmak asla istediğim bir şey değil ama bugün artık saat olmuş 3, 11 de yatağa girmişiz ben 5 dk uyumadım sinirimden ağlıcam kalk salona git dedim yolladım. Sabah konusurz dedim. Yatak ayırmak istemiyorum nasıl çözülecek bu sorun bilmiyorum ama ben sürekli uykusuz böyle dayanamam🤦🏻♀️ daha önce doktor burun eğriliği var ameliyat olması gerekir dalan demişti istemiyordu. Yatak ayırmadan nasıl çözcez bilmiyorum