ilaydaaltann_ adaatuna valla rotadan kaldık 5 gün hastanede pestelim çıktı hem o hem ben resmen rezillik çektik o yüzden tedbirden yanayım
EcrinMelek1- @Susamtanesimoms kısa kollu zıbınla yatıyor örtü filanda yok camın havalandırması açık sadece ona rağmen 9da uyuyup gece 12 gibi hem bezi dolmuş oluyor hem zıbın gol gibi değiştirip yatıyorum örtü örtsem bile asla uyumaz 18 buçuk aylık kızım