Ne yapacağımı şaşırıyorum evim çok sıcak camlar vs açık gün içinde ama kızım sürekli terliyor, gece camın önünde yatağı olduğu için açmıyorum bı yandanda hasta olur korkusuyla, zıbın + bezle uyumasına rağmen su içinde kalıyor üzerine dayanamıyorum muslin örtüyorum üşümesin teri soğumasın diye ne giydirecegimi ne örteceğimi bilmiyorum, sizler nasıl yatırıyorsunuz yaz günü,
22 aylık kız bebek 💖