Yazıyı okuyunca kendimi ve bebemi gördüm. Rabbiiiiim çıldırmak üzereyim. Yürüyemediğini kabullenemiyor her yere gitmek istiyor her deliğe bakmak istiyor o 70 cm boyuyla onu yürütecez diye fıtık olduk ya. Bende yürüteç assssla diyordum ama alıcam ya valla bu ne belki biraz yürüteçle oyalanır :(((