Arkadaşlar 6 aylık bebeğim var. Bebeğimi nasıl yorabilirim? Yani şöyle anlatayım gün içinde o kadar yoruluyorum ki anlatamam. Kendi başına oturmaya, emeklemeye, yürümeye erken olduğu için bir şey yapamıyor ama hep haraket istiyor. Haraketli bir bebek. Ana kucağına koyuyorum, mama sandalyesine, oradan yerde dönüyoruz kısacası hep benle yapışık gibi her şeyden çabuk sıkılıyo yemek bile yapamıyorum neredeyse. Normalde yapıyordum bir şekilde ama bu ara gerçekten o kadar yoruluyorum ki. Hava sıcak olduğu için her gün beraber duş alırız akşama doğru da suya sokarım oynarız suyun içinde serinlesin diye. Ama ona rağmen hiçç yorulmayıp hep haraket istiyor uyumak bile istemiyor. Babası tutup ayaklarını yere değdiriyor tüm evi tavşan gibi zıplayıp zıplayıp geziyor kocam ölüyor oğlum hala kanguru gibi hshdhshdhshs Doktorlar da sinirli ve haraketli bir bebek olduğunu söylüyorlar. kısacası kıpır kıpır bütün gün. Çok yoruldum bir de hastayım. kayınvalidem çok yakınımda ama gidip yoruldum diye de bırakmak istemiyorum çocuğumu sonuçta her hastalandığımda yorulduğumda birilerine bırakamam. Eşim işten geldiğinde ilgileniyor ama zaten adam 7 de geliyor o gelene kadar çoktan gebermiş oluyorum😂 oğlumla başka neler yapabilirimm onun enerjisini atabileceği ama benim yorulmayacağım😂