ornitorenkperi leylanuryildirims ama bir anda böyle olması beni korkuttu . Kızımda 3 saniye de 2. Çizgi çıkmıştı 6 haftalıktı onu öğrendiğimde
leylanuryildirims ornitorenkperi valla ilk hamileliğimde test yaptığımda tek çizgi çıkmıştı sonra rahatsızlandım doktora gittim bi öğrendim ki 7 haftalık hamileymişim 😂 testlere hiç güven yok artık bende çift çizgi çıkmasına rağmen doktora gittim ve doğruladı. Sen bi kan ver de için rahatlasın olmaz böyle 😂
yaren317_ ornitorenkperi adet öncesi de vücut bulantı şişkinlik ağrı yapabiliyor ama birkaç gündür çok post açıldı adet gecikmesi diye havalardandir inşallah bende hâlâ olmadım kötüyüm 😂
ornitorenkperi leylanuryildirims ayyyy benimde önceki testlere baktım hiçbiri böyle çıkmamış sabah ilk idrarda yaptığım böyle çıkmış 😭
ornitorenkperi yaren317_ ay pazartesi ancak gidebilirim sağlık ocağına ama ilk işim yazmak olacak 😂 inşallah kızlar yokmuş derim 😂😂
yaren317_ ornitorenkperi hadi inşallah rabbim isteyenlere versin ya eğer olmazsam bende bu hafta tekrar kan vericem
yaren317_ ornitorenkperi rabbim hayırlısını versin bende bugün yine evde test yaptım negatif ama hâlâ adet olmadım
amaniyibe ornitorenkperi e bence zorlamayın artık yok işte demek ki, biraz rahatlamaya bakın. Stresten de gecikir. Benim hiç düzenli olmaz mesela, artık çocuk olsa da 2 aylık olunca öğrenirim heralde 😅
ornitorenkperi amaniyibe ay korkuyorum valla midem bulanıyor bir kahve içeyim dedim ki normalde çok severim içim dışıma çıktı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😂