Sema-nehirasel ornitorenkperi tamda o şekilde korunuyorduk. Prezervatif ve geri çekilme 23 haftalık gebeyim kızım 3 yaşına girecek Ağustosda. O kadar üzüldüm o kadar ağladım ki ama nasip.. herşeyin hayırlısı…
Xname ornitorenkperi benim iki ay 36 günde bir geldi adetim bende çok korktum bir sürü test yaptım negatif diğer ayda öyle oldu son adetim 28.günde geldi arada vücut yapabiliyor böyle şeyler yeni düzen oluşturuyor olabilir negatifse yoktur birde korunuyorsunuz
yaren317_ ornitorenkperi adet öncesi de vücut bulantı şişkinlik ağrı yapabiliyor ama birkaç gündür çok post açıldı adet gecikmesi diye havalardandir inşallah bende hâlâ olmadım kötüyüm 😂
leylanuryildirims ornitorenkperi bacım seninki yine 1 yaşına yakın benim kızım 5 aylık ve 1,5 aylık hamileyim ben ne 💩 yiyim 😂
ornitorenkperi leylanuryildirims ay çok zor benim testim de ki kuruma çizgisi mi yoksa gebelik mi 6 saat önce yaptım
leylanuryildirims ornitorenkperi kuruma çizgisi gibi geliyor ama sen hamile miyim diye stres yaptıkça daha çok gecikir 1 hafta daha bekle bakalım yine tek çizgi çıkıp adet olmazsan al bi adet söktürücü kullan
Aayyssnnrr ornitorenkperi testi yaptıktan sonra ilk 10 dk önemli onu dikkate alın be de kızımda öğrendiğim de belli belirsiz çok uçuktu ama 3 4 dk içinde çıkmıştı
sekerparemm ornitorenkperi bu ay bunu duydugum kaçıncı kisisin bilmiyorum bende öyle oldum arkadaşımda bende hemen gidip gebelik testi yaptım tek çizgi belki havalardan kaynaklı olabilir mi ki
ornitorenkperi leylanuryildirims ilk kez gecikti 1 sene olacak her ayın 4 ünde öğlen regl oluyordum doğumdan sonra 😭😭😭
leylanuryildirims ornitorenkperi olur arada ya takma yine de kafana ay döngüsüyle de alakalı bi ay 29 çekiyo biri 30 biri 31 ondan kaynaklı da olabilir. Al anacım geçen hafta yaptığım test 😂 böyle çıkmadığı sürece problem yok bence [https://mutluresim.com/images/2024/06/08/zJgYtr.png](https://)
ornitorenkperi leylanuryildirims ama bir anda böyle olması beni korkuttu . Kızımda 3 saniye de 2. Çizgi çıkmıştı 6 haftalıktı onu öğrendiğimde