elvanpolat amin rabbim size de güle güle büyütmek nasip eylesin. Uyandırmaya çalışıyorum ben de sürekli emzirebilmek için ama çok zorluyor beni uyanmamaya çok direniyor. Sürekli kucağımda uyandırmakla uğraşıyorum ağzını açar açmaz dayıyorum memeyi😅 ama iki emip tekrar uykuya dalıyor sürekli uyarmam gerekiyor devam etsin diye bazen ona bile karşılık veremiyor. Umarım geçer bu durumlar. Doktorumuz güzel beslemişsiniz diyor ama beni tatmin etmiyor bu durum. Umarım bu sarılık da bir an önce geçer. Tüm bebişler iyi olsun