Benim bebegimde sarılık oldu uyandırmak çok zor oluyordu sıcak olunca uyanması çok zor oluyor bebeklerin zibinla dursun sadece havalar da ısındı iyice zaten ayaklarinin altina fiskeyle vuruyordum benim elim aciyordu artık kollarını bacaklarını islatiyordum ufluyordum öyle iyice üşüsün diye ama memeyi tuttuktan sonra da sürekli uyarmaniz gerek yoksa hemen geri uyuyor kollarını ovaliyordum bacaklarını ovaliyordum gerekirse tekrar islatiyordum
Belli bir süre sonra hem cani açıyor diye üzülüyorsunuz hemde yoruyor insanı öyle ugrasa uğrasa emzirmeye çalışmak ama geçiyor dayanin sonrasında kendi ağlayıp uyanacak meme isteyecek inşallah 🥲😊😊