Konudan alakasız bir sorum olacak, günde 2 3 kere 120 bazen 90 ml mama veriyorum. Artık tamamen biberonu bırakmak istiyorum. Mama ölçüsünü azaltarak bunu yapabilir miyim sütüm yetiyor. Sabah utanınca illa mama istiyor. 1 kere emiyor çekiyor agliyor 1 kere emip bırakıyor bu döngü böyle gidiyor