sweetbabyy kirikkalp ipek şekerciler bu konuda çok iyi, ben altın kullanıyorum ama bekarken kolyelerim falan ordan alıyordum hala taş gibiler duş bulaşık falan hiç bişey olmadılar
kirikkalp sumeyyeasellina evet gram akıyorum hedefim bunun 22 ayarını almak tabi gün güne pahalanıyor alamıcam gibi 😊
sumeyyeasellina kirikkalp malesef öyle pahalanıyor bende istediğim bilekliği böyle gram çeyrek yapa yapa almıştım 😂
Tansuuar kirikkalp 8 ayar kadın için caiz değildir dinen çünkü kadına gümüş ve altın helal kılınmıştır . 8 ayarın içeriğinin çoğu bakır olduğu için kullanmak pek uygun değil. Mümkünse 14 ve üzeri alın derim . Yine de tercih sizin ❤️
kirikkalp Tansuuar n 8 ayar kadın için caiz değildir dinen Öyle mi tamam teşekkür ederim yorumunuz için 💕