Mazikeen kirikkalp bunun için kuyumcu olmaya gerek yok aslında kesinlikle mantıklı değil 8 ayarda kadar az altın var ki bende alerji yapıyor
Themom_ kirikkalp Eğer takıcaksanız evet ama uzun vadeli yatırım olarak düşünüyorsanız diyelim ki 6ya aldınız 2,500-3’e satarsanız dua edersiniz.
sweetbabyy kirikkalp ajdalar çok ince günlük kullanım için 8 ayar çabuk yamulur bende var 22 ayar yine yamulmaya meyilli bi de değersiz olur onun yerine çelik olanlar daha mantıklı takmak istiyorsanız
LadyGaddar kirikkalp Bence bu kadar parayı 8 ayar a verme ,Bu modelden çok takmak istersen eğer, arkadaşım hediye etmişti şuan bilegimde takıyorum altından farkı yok ,8 ayar alacağına çelik al tak ,tabi yinede sen bilirsin
Nonames05 kirikkalp hayır asla 5 kurusa geri bozdurursunuz yazık günah kuyumcuda çalışmıstım Onun yerine gram biriktirıp 22 ayar bilezik yapın
sumeyyeasellina kirikkalp takmak için alacaksan canım çelikleri var al bunlarda kar etmiyorsunki bozdurduğunda gram al onun yerine yatırım amacıyla alacaksan
kirikkalp sumeyyeasellina evet gram akıyorum hedefim bunun 22 ayarını almak tabi gün güne pahalanıyor alamıcam gibi 😊