aslananne27 boyle bebegm konusmuyor diyenlere yazarm genelde. Ust komsumun kizi 3.5 yasinda iken bana gelmslerdi. Hamileydim o zaman. Ve kiz birakin 2li cumleyi tek kelimeyi bile zor soyluyordu. Arabaya ‘baa’ diyordu. Hatta komsumda uzuluyordu konusmuyor diye. Neyse gel zaman git zaman bi ara oturmaya gtmstim ona bi baktim kiz maşaallah nasl konusuyor. Aaa abla kizin konusuyormus ne guzel dedm evet cok sukur flan dedi. Yani demem o ki, caninizi cok sıkmayin. He bu demek degil ki gevşek davranin ama biraz rhaat olmaya calisinn her bebek bir degil. Mesela oglum 9,5 aylik bazen bi hareketi 2-3 gostermemde yapiyor bazisi icin 2 gun ugrasiyorum. Baska bebeklere baksak belki oglumdan kat kat daha iyi becerileri vardir. Siz sarki soyleyin sık sık belki melodili sekilde dha kolay gelir ona. Bilemedim baska ne desem. İnşaallah duzelir durumu tez vakitte 🌻