Doktor hakli. Siz de endiselenmekte haklisiniz. Konusma konusunu hafife alanlari , “x şu yasina kadar konusmadi, simdi hic susmuyor” gibi cumleleri dogru bulmuyorum. Belli yasta belli kelimeleri soylemesi beklenir. Eger bu konuda geride kaldiysa gelistirme adina destek alinmasi gerekir. İlk uc yastaki kelime haznesinin okul basarisiyla, akademik kariyeriyle dogru orantili oldugu arastirmalarla belirlenmis. Bu nedenle simdi yapacaginiz her sey, onun ilerideki basarisini etkileyecek. Bence terapiste gorunun.