Yaso25 Bitek memnun kalmayan benım sanırım. Bebegım 3 bucuk aylık lcwden aldım 6_9 Ay ama giyip çıkarması gercekten çok zor. Özellikle kolları gıydıremıyorum resmen cocugun kolu acıyor. İçinde de çok rahat edemedi zaten. Ama evet çok sıcak tutuyor orası kesin.
Fadimenur0468 Yaso25 canim o kumasından dolayıdır ben civilden baktim gercekten baya sertti kuması sonraki hafta yumusak kumaslisi geldi onu aldim düsün benim bebegim 5 aylık 18 24 aylik giyiyor cok rahat oluyor birazda büyük aldim tabi kıs cikana kadar giysin diue cokta memnunum hem cokta güzel sıcak tutuyor hemen giydirip cikartiyorum o sert olanları giydirmek mümkün degildi gercekten
Nhrnhr Yaso25 belki sectiginiz modelden oturudur , gerci cogu kiyafette kol kismini giydirrken zorlaniyorum bende bebek hareket ediyor sikiliyor oyuzden biraz da zorlayici oluyor , ama tek parca ve sicak tutmasi avantaji 🙏🏻
Ozlem1510 Yaso25 bende lcw dan almayı düşünüyordum 3 buçuk aylığa 6-9 oldu mu büyük değil dimi boyu kaç cm bebeğinizin
Yaso25 Fadimenur0468 sert degıl de sankı kalın gıbı esnemıyor kumas zaten asla. İade edicem 120 lira verdim bide ucuz da degıl🤦
Fadimenur0468 Yaso25 esneme olmuyor zaten canim benim aldigimda esnemiyor ama cok kullanisli bende 140 almistim ama iyikide almisim diyorum yani
mutlular e bebekte indirim var mutlaka bak derim sıcak tutuyormjs hemde ayaksız.tek eksısı gıydırmesi ama onu da byuk alınca zor olmuyor.madercare yanlıs yazmadımsa o markanın var etıketlı ıkıncı el aldım buyuk beden aldım
Yaso25 Ozlem1510 benım bebegım bıraz uzun tahmini 68 cm falan boyu. Ama ben iade ettim gıydırmekte zorlandığım ıcın