annesininkurabiyesi Anneler neler aldınız anne kız / anne oğul kombin yaptınız mı ? Kafamız dağılsın 🌸
aleynaa34 annesininkurabiyesi ya eşime bana oğluma yapacaktım kombin ama güzel şeyler bulamadım. Bulan veya bilen varsa link atarsa burda durayım bende😂
Aybarsmom_ annesininkurabiyesi Bizde böyleyiz 🥰 Bayram uzun olduğu için farklı 3 kombin yapcam oğluma 🤭 tulumların içine beyaz tişört giydircem. Bu şekilde ☺️
The_paues ElisaMom_ gerçekten çok güzelmiş hepsi güle güle giyin.bluz geldi mi kısa mı normal mi boyu birde nerden aldınız çok hoş
_Goktugunannesi__ ElisaMom_ Bluzunuz çok güzel bende almak istiyorum fakat boy konusunda emin olamadım hareket ettikçe toplanma falan oluyor mu altına da liseli etek almayı düşünüyorum o etekler biraz yüksel bel tarzı diye
ElisaMom_ The_paues çok teşekkür ederim,evet geldiler gömlek crop gömlek olarak geçiyor yüksek bel eteklerle güzel oluyor
sgs Aybarsmom_ elbisenizi nerden aldiniz acaba çok güzel bende kızımın doğum günü için böyle bişey düşünüyorum da
ElisaMom_ _Goktugunannesi__ ister istemez haraket edince yukarı kayma olur ama çok fazla olacağını düşünmüyorum piliseli eteklede çok hoş olur bu arada
_Goktugunannesi__ ElisaMom_ Mağazalarda da bulabilirim umarım salı çarşamba gibi alışverişe çıkıcam sizin aldığınız eteği de gördüm fakat duruşundan emin olamadım🙄
ElisaMom_ _Goktugunannesi__ inşallah bulabilirsiniz,kendim çok zayıfım hemde aşırı ama eteği üzerimde beğendim yani gözüme hoş geldi,birkaç kişinin de üzerinde gördüm çok güzel duruyor
_Goktugunannesi__ ElisaMom_ Bende zayıfım kalça göbek vücuda yapışık ama hiç dar giyip üzerine kısa bişey giymedim eteğim hep geniş tarzda veya gömleklerim kalçamı kapatacak şekildeker🤭
iki_prens_annesi_ Birdunyabircennetannesi bende tam nasıl güzel mi diye soracaktım benimde sürekli karşıma çıkıyor ama fiyatı çok uygun diye tereddütte kalıyorum