Benim kızım da 14 aylık televiziyon hiç sevmez hep telefondan izlettim çizgi film çünkü kolik bebek bir de hiç durmayan sürekli ağlayan bir Bebek anca çizgi film ile duruyordu neyse internet çok yetmediği için ev interneti de yok böyle aynı çizgi filim izledi artık sıkılmış izlemek istemiyor aynı çizgi filmi açarsanız bence daha istemez