Demoo biz doğduğundna beri hiç ekran göstermrdik. Sonradan unutturmak ihtimal daha zor oluyordur. Biz de oyun, park, kitaplar boyama, ev işlerine dahil olma derken zaman geçiyor. Hava sıcak olduğu için kuvvetine su doldurup balkona çıkarıyorum ben dr yanında duruyorum orda epey vakit geçiyor