prensesko Geçmiş olsun, ben korseni 1 ay gibi kullandım, evde kullanmıyordum, sadece dışarda, özellikle uzun yürüyüşler ve merdiven çıkarken kullanıyordum. Günde bir kaç saat gibi, zaten korseni uzun zaman kullanmak sağlıksız, kas kaybı oluşturur ve evde hafif egzersizler yapıyordum, diz etrafı kasları kuvvetlendirmek için. Korse baya iyi geldi, sonrasında da kilo verdim, fitnesse gitdim, sağlık sorunum tamamile geçti. Umarım sizde kısa sürede iyileşirsiniz.