sedakaya53 benim kızım da 4. Ayına girecek, tek mama ile besleniyor doktor bana yoğurt ile 4.ayda başlamamı söyledi. Ben mama ile beslendiği için mi bu kadar erken başlıyoruz dedim, oda mama anne sütü fark etmez ben herkese 4.ayda probiyotik açısından erken başlatıyorum dedi. Ben riske girip başlamayacağım, çünkü daha oturmuyor bilmiyorum korktum açıkcası. En azından 5-5buçuk olana kadar