sedakaya53 Benim de ilk bebeğim.
Doktorlarımızın hepsini iyi sanırdım ama öyle değil.
Geneli ne diyor ona bakmak lazım.
Referans almak istiyorsanız Osman Gönülalı tavsiye ederim.
Bi kere mamayla beslendiği için erken başlamak dünya saçması
Sanki mamayı bırakıcaz
Bebek ne oturabiliyor ne yeme talebi var ne de sindirim sistemi hazır
O aydaki bir bebeğe anca püre başlayabilirsiniz
Bu seferde ilerde pütürlü yemiyor sorunu ortaya çıkar
Hayatları boyunca yicekler zaten neden acele ediyoruz ki
Kriterleri tuttuğunda başlayın
Bide beklemişsiniz Allahtan akıllılık edip o nasıl doktor ya