bebeğim on günlük bizim de hamilelik sürecinde kadın doğum doktorum ve detaylı ultrason bakan doktor söylemişti, geçen gün usg çekilip nefrolojiye yönlendirildi oğlum, milimini hatırlamıyorum fakat raporda upj darlık olduğu yazıyordu, çişini epey yapıyor darlığa rağmen ama bilmiyorum korkuyorum, olursa ameliyatı çok zorlu mu, kendi kendine geçer mi bu durum?