Öncelikle gecmis olsun. Benim oglum 5 yaşına giricek ve iki böbreginde de vardı birinde 6.9 digerinde 6lı civarlarda afyonda yaşıyorum burada cocuk nefrelojisi yok eskisehirde takipli bir ilac ameliyatlik gibi bir durumu yok dedi doktor gerektiginde ultrason cektiriyor ya da ilacli film cektiriyor genislemelerinde kücülme oldu şu an 6 digeride 4 lü civarlarda bir sıkıntı yok en son ilacli film cekinmeye gitti sonuc bekliyoruz kızim 2bucuk aylik kalca ultrasonunda baktirdik sadece birinde 5.5cikti doktor sınırda sıkıntı yok 3 ay sonra kontrol dedi bizim babada babanede böbrekte sıkıntı oldugu icin baktirdik bebeginiz emiyorsa bol su icmeniz lazim büyükse kendisi icsin onun dışında büyüdükce kapaniyor dedi doktor korkulacak durum yok yani