evremoz Naz1604 benim de ilk testim böyleydi. Hamile miyim degil miyim anlamadığım için erken gebelik testi yaptırmıştım onda ince çizgi cikmisti değer 13 dü
Naz1604 evremoz değerim çok düşük inşallah kullandigim ilaç falan yukseltmistir rabbim isteyene nasip etsin inşallah