ece54 eda11kaan sıcaklarda daha sık emzirebilirsiniz sıvı ihtiyacı için. 5,5 aylık kızım henüz ek gıdaya da başlamadık su da vermedim.
zeynepp0116 eda11kaan ne su ne de çay vermedim 6 aydan sonra ek gıdaya beraber su vermeye başladım ve kahvaltıda ıhlamur veriyorum. Bence siz de bekleyin şimdiden su çay vermek mantıklı değil
eda11kaan Ardenaden Aynen canim türkiyede öyle birsey söz konusu bile degil anladigim gördügüm kdariyla.. olsun herkesin farkli fikirleri olabilir..😊