eda11kaan ek gıdaya özel durumlar hariç 6. Ayda başlanır, daha erken başlamak sindirim problemlerine daha geç başlamak da yeme bozukluklarına sebep olabilir, su 6 aydan önce gerekmiyor çay zaten ne çayı olursa olsun gerek yok, ama bebeğiniz çok terleyen bir bebekse, idrarında sararma yada bezinde kırmızı leke görürseniz doktorunuza sorabilirsiniz.