Yelda35 Kaynım 42 ve gorumcem 43 yaşında 1 er çocukları var gorumcemin kızı (20)keşke kardeşim olsaydı diyomus mesela Ben düşünüyorum 3 yaşından sonra Eşim istemiyor bu zamanda çocuk zor diye mesela.Ama biraz ikna olmaya başladı gorumcemin ve kaynimin çocukları istedikçe ilerde kızımız kardessiz olmasın diyo Kaynimin bakacak biri yok ikisi de memur görümcem de bakacak güçleri yok o yüzden düşünmediler bu arada.O yüzden siz bence yapın bı tane daha.