Yelda35 Kızlar 2. Çocuğu düşünüyoruz oğlum kardeş alın bana diye geziniyor ve çok cana yakın 4 yaşında. Ama gel gelelim ben 36 yaşındayım istiyorum istemiyorum arasındayım (zaten denemeye başladık olursa hayırlısı be gülüm ) yani çocuk 10 yaşındayken ben 45 yaşında olacağım 🙂↔️🤷🏼♀️ yaşımda bir sıkıntı yok demi ya baba güç veriniz. Annem ilk oğlumda destek şöyle oldu dışarı işleri yaptı vs kayınvalidem sağolsun 6 ay kaldı bizde ama şuan oda çalışıyor. Oğlum okula başlayacak bu arada
gencmom_ Yelda35 45 yaş orta yaş yani yaşlı değilsin ama gençte değilsin yıllanmış şarap misali diyim 🙂
1zeynosileannis Yelda35 Bence geç bir yaş değil artık insanlar daha geç evleniyor zaten bu yaşlarda çocukları oluyor. Ama 40 yaşından sonrası anne için zor olabilir belki en iyisi çok geciktirmemek ☺️
birmini Yelda35 hiç zaman kaybetme yavrunun bir kardeşi olsun ❤️🌸 sen yaşını düşünme onlar sonuçta ilerde birbirine yaslanacak ☺️
BuzluKahve Yelda35 27-37 anne olduğum yaşlar. Hiç pişman olmadım. Eskisi kadar enerjik olmamakla beraber, eskisinden daha rahat ve sabırlı bir anneyim. Oğlum 3,5 yaşında, oyun grubuna gidiyor. Velilerin ortalama yaşı 30-40 ve hep ilk çocukları.
pr24 Yelda35 ben 34 yaşındayım geçen hafta 2. Bebeğim doğdu o kadar bal ki evi neşelendirdi ben daha bilinçliyim daha sakin ve daha kararlı♥️12 yıl aradan sonra şuan rüyada gibiyiz 😊
birmini Yelda35 bende 33 yaşımdayım oğlum 5 buçuk yaşında bende öyle düşünüyordum ama inan bana fazla fazla yetiyor insan .ilk bebek gibi zorlamıyor 2 çocuk bakmak bana daha kolay geldi İnanlı diğer türlü oğlumun üstüne ne kadar çok düştüğümü farkettim resmen çocuğu kavonoz da buyutmusum gjbi 🤣
Azizbebek Yelda35 benim annem 37 yaşında doğum yapdi şimdi erkek kardeşim evin nesesi o kadar çok seviyoruz ki annem keşke ikiz olsaydı diyor hiç pişman değil şuan annem yaşlı da durmuyor bence 45 yaşında olduğunuzda hala genç kalacaksiniz 😇
SuMisalii Yelda35 yaş konusunu kendinize dert etmeyin eğer hazırsanız gerisi önemli değil.Kayınvalidem 50 yaşında doğum yapmış ve 5 yaşında görümcem var.
hayalperest2310 Yelda35 bence gençsiniz hala bende muhtemelen 2.cocugu o yaşlarda doğuracam gidişat öyle görünüyor 😂😂😂